מדיניות משלוחים ואספקה

עדכון אחרון: 8 באוקטובר 2020
  1. הזמנות
    1. הזמנה שבוצעה בימים א'-ד' החל מהשעה 17:00 תחשב כאילו בוצעה ביום שלמחרת ולפיכך תסופק בהתאם.
    2. הזמנה שבוצעה ביום ה' –החל מהשעה 12:00 ועד יום א' בשעה 08:00 תחשב כאילו בוצעה ביום א' ולפיכך תסופק בהתאם.
    3. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו' ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.
    4. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, יסופקו עד 10 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר וכיוצ"ב.
  2. משלוחים
    1. חברת 7 סטפס תדאג לבצע משלוחי הזמנות בתחומי גבולות מדינת ישראל בלבד, הזמנות אשר יבוצעו ליעדים מחוץ למדינת ישראל במידה ויבוצעו יבוטלו ויזוכו.
    2. מועד המשלוח יקבע בהתאם למועדי החלוקה של חברת המשלוחים.
    3. רשימת היישובים אשר לא ניתן לבצע אליהם משלוח משתנה מעת לעת לפי פעילות חברת המשלוחים, ניתן להתעדכן טרם ביצוע הזמנה עם שירות הלקוחות 073-2554848, info@7steps.co.il
    4. עלות סוגי המשלוחים השונים תופיע בעמוד ההזמנות והתשלום באתר ויכולה להשתנות מעת לעת.
    5. המשלוח יגיע לכתובת אותה ציין הלקוח בעת ההזמנה תוך 2-10 ימי עסקים בין השעות 19:00-08:00, וזאת בתנאי שהכתובת אינה נכללת ברשימת הישובים בהם אין אפשרות שילוח אצל חברת המשלוחים החיצונית.
    6. הזמנות שיבוצעו באתר בתקופות של ביצוע מכירות מיוחדות באתר וכן בתקופה של 7 ימים לאחר מכן, יסופקו עד 10 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. לעניין זה "מכירות מיוחדות" כגון: מימוש של הטבות שנשלחות בדיוור ישיר וייעודיות לאתר וכיוצ"ב.
    7. ביום בו אמור המשלוח להגיע ללקוח תשלח לו הודעת SMS לתיאום מסירת המשלוח.
    8. לקוח שתואם עמו משלוח ולא היה באותה כתובת במועד שתואם בינו לבין חברת המשלוחים יחויב בדמי משלוח נוספים בגין משלוח חוזר (אם חויב), וזאת אף אם המשלוח המקורי היה ללא דמי משלוח מכל סיבה שהיא.
    9. במידה ולא היה ניתן לאתר את הכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת ההזמנה או לחילופין אם הכתובת שונתה על ידי הלקוח בשלב המסירה מול חברת השליחויות, עלול לחול חיוב נוסף בעלות השליחות הנוספת.
    10. במידה ולא ניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח בפרטי הקשר שמסר בעת ביצוע ההזמנה, במשך 3 ימים לאחר מועד ביצוע ההזמנה, 7 סטפס תהא רשאית לבטל את ההזמנה (מבלי לחייב את הלקוח עבור עלות המוצרים) ולחייב את הלקוח בדמי טיפול על סך 19.90 ₪ בנוסף לעלות הכנת המשלוח (ככל שרלוונטית). בנוסף, במקרה כאמור 7 סטפס תהיה רשאית למנוע מהלקוח לבצע רכישות עתידיות באמצעות האתר.
    11. מובהר בזאת כי ימי חול המועד, ערבי חג וחגים ייחשבו לצורך האמור כימי ו' ושבת בשינויים המחויבים ולפי העניין.
  3. בירורים ושירות לקוחות
    1. לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה בטופס צור קשר , או לפנות לשירות הלקוחות בטלפון: 073-2554848
      בימים א'-ה' בין השעות 17:00-09:00
    2. להתכתבות בהודעת וואטצאפ בנושא רכישה באתר: 073-2554848

מובהר כי על אף האמור לעיל 7 סטפס בע"מ תהיה רשאית לשנות את אזורי המשלוח, את גובה דמי המשלוח ואת מדיניות המשלוחים והאספקה מעת לעת וללא צורך במתן הודעה מוקדמת מראש (להוציא הזמנות שכבר בוצעו ואושרו).