חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אודות הֵייגן ישראל

אודות הֵייגן ישראל

ברוכים הבאים למשפחת הֵייגן!
חברת 7 סטפס גאה להשיק את קו המוצרים הבלעדי של חברת הֵייגן סינגפור בישראל.
המותג המצליח נחשב לאחד המובילים בעולם בשנתיים האחרונות, בכל הקשור לבקבוקי האכלה, שתייה, ומשאבות הנקה.
ייחודיות המוצר, המשלב חומרים מיוחדים לצד צורה מרובעת ומספר פטנטים, מעניקים לשלל מוצרי החברה יתרון רב להורה ולתינוק.

החזון של החברה
החזון של החברה הינו לתמוך בהנקה, לאפשר להורים בישראל לקבל מותג איכותי וחדשני, שילווה אותם בשנות ההזנה הראשונות והכה חשובות של ילדיהם/
אנו מעניקים להורים בישראל מותג פורץ דרך שעושה שימוש במיטב הטכנולוגיה, וילווה אותם לאורך המסע המשותף כמשפחה.

סיפור המותג של הֵייגן

חברת Hegen נוסדה במטרה לסייע, לשרת ולהעצים נשים במסע היפהפה, אך מפרך לעתים, שהינו האימהות. מעבר ליצירתו של מוצר אסתטי ונוח, יש לנו שאיפה נעלה נוספת: לחגוג את ההנקה, המתנה הבסיסית ביותר שאם יכולה להעניק לתינוקה.

ישנן הרבה חברות שבראשן עומדות נשות עסקים שהן גם אמהות. Hegen לעומת זאת הוא מותג פרי יוזמתה של אמא, שנועד להעצים אמהות אחרות במסען לטיפוחם של חיים חדשים.

אנו עוסקים בעיצובם של מוצרים בעלי חשיבות המעודדים הנקה, מגנים על שלמותו של חלב האם ומסייעים במסע ההנקה של הורים ברחבי העולם.

רוב האמהות רואות בהנקה חוויה מתגמלת מאוד, המהווה הזדמנות ליצירת קשר רגשי ארוך טווח ולהשפעה עצומה על בריאותם של ילדיהן.

“לאחר שהנקתי בהצלחה במשך עשור, רציתי להעביר את זה הלאה”, אומרת המייסדת של חברת Hegen והמנכ”לית שלה איבון בוק (Yvon Bock), אם לארבעה.

“רתמתי לעניין את הרקע שלי בעיצוב ובייצור, כיוון שאני סבורה כי אין דרך טובה יותר לסייע לאמהות אחרות מאשר באמצעות עיצוב חכם, שיהפוך את חוויית ההנקה לחוויה נטולת טרחה. במילים אחרות, רציתי לאפשר לאמהות אחרות ליהנות מן המסע”.

אולם, איבון (Yvon) גילתה שמתוך 95% מהאמהות שמתחילות בהנקה, רק 21% ממשיכות בכך אחרי 6 חודשים ויותר. זאת על-אף העובדה שלפי ארגון הבריאות הבינלאומי חלב אם מספק את כל האנרגיה והחומרים המזינים שהתינוק זקוק להם בחודשי חייו הראשונים, והוא מספק עד מחצית או יותר מהצרכים התזונתיים של הילד במחצית השנייה של שנת חייו הראשונה, ועד שליש בשנת חייו השנייה.

הסיבה שעומדת מאחורי אי יכולתן של חלק מן האמהות להמשיך בהנקה היא פשוטה: בחברה עמוסה יותר ויותר, נשים רבות אינן מצליחות ללהטט בין הדרישות בעבודה ובאורח החיים המודרני לבין שגרת ההאכלה האינטנסיבית. אמהות אחרות מתקשות לשמור על אספקת החלב בגלל מתח וקשיים בהנקה.

זהו אתגר שהמייסדת שלנו מבינה היטב. בחייה האישיים, איבון (Yvon) היא אם מסורה לשלושה בנים ובת. היא גם בת, כלה, אשת איש, מעצבת והיזמית של Hegen – אימפריה קטנה שמוצריה נמכרים כיום ב-15 שווקים בעולם.

“הנקה היא כמובן צורת ההאכלה הטובה ביותר – הקשר שנוצר בין האמא לילד באמצעות הנקה ישירה טומן בחובו אין סוף יתרונות פיזיים ורגשיים שיבואו לידי ביטוי במשך החיים ולא רק בתקופת הינקות”, אומרת איבון, שהניקה את בתה במשך שלושים חודשים.

“אבל כיום נשים הן גיבורות-על שמלהטטות בין הקריירה שלהן, תשוקותיהן ומשימותיהן ובין עבודה במשרה מלאה לכל החיים כאמהות.

חברת Hegen שואפת להוות מערכת תמיכה שתאפשר לנשים להמשיך ככל שירצו בחוויית ההנקה שלא תסולא בפז.

מעבר למטרתנו למכור בקבוקים או משאבות חלב, אנחנו מתמקדים בפתרון הנקודות הכואבות של מה שאמור להיות חוויה אימהית מעשירה; והפכנו את מסע ההנקה לחלק מאורח חיים משמח, חיובי ואפילו אופנתי.

והמסע הזה מתחיל בעיצוב.

אנחנו לא מדברים על בחירה של ערכת צבעים מושכת לעין, או שינוי בצורה של בקבוק החלב כך שיבלוט על המדף בחנות.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים בתהליך היצירה של מוצרי Hegen: מוצר הדגל שלנו הוא מערכת שאיבה-אחסון-האכלה “לחץ לסגירה, הזז לפתיחה” (PCTO™) של Hegen, המאפשרת לאמהות לשאוב ולאחסן חלב אם, וכן להאכיל את ילדיהן מאותו מיכל.

העיצוב הארגונומי והמרובע שלנו מאפשר לבקבוקים להיות קלים לאחסון, בעוד טכנולוגיית הסגירה ביד אחת בלבד וללא הברגה מאפשרת להורים להסיר את המכסים בקלות באמצעות לחיצה, ומפחיתה עד מאוד שפיכת חלב ובזבוז שלא לצורך של חלב אם יקר ערך.

המכסים משלבים צורה וביצועים ומיוצרים בצבעי פסטל אופנתיים, הנועדו לא רק לסחיטת קולות התפעלות מהסובבים, אלא גם כדי להבדיל בין חלב אם שנשאב בשעות שונות במהלך היום.
משאבת החלב החשמלית הכפולה שלנו PCTO™ היא ידידותית וקומפקטית, ומעוצבת בגוון אופנתי של סומק. המשאבה מציעה מגוון פעולות, כגון עיסוי להקלה על מכאובים ומתח שחוות אמהות שעושות הכל (פטנט בהמתנה לרישום).

אנחנו עשינו את העבודה הקשה, התחבטנו במשך חמש שנים, וזיקקנו את הרעיונות שלנו לפני שבכלל יצרנו בקבוק אחד. מדוע? אנחנו מאמינים שהנקה צריכה להיות מתגמלת, קלה, ואנחנו אף מעזים לומר – מהנה!

מה שהתחיל כמטרה פשוטה הפך להיות פתרון הוליסטי לעידוד חוויית ההנקה ולהארכתה ככל האפשר.

למעשה, השם שלנו נגזר מן הביטוי הגרמני “hegen und pflegen” שמשמעותו היא “מה שאתה צד, אתה צריך לעבד; מה שאתה אוכל, אתה צריך לחתוך”. הוא משקף את האמונה שלנו שעלינו להשפיע ולתרום באופן חיובי הן ללקוחות שלנו והן לתעשייה העולמית בכל דבר שאנו עושים.

מעיצוב המוצר ועד פרויקטים קהילתיים, אנחנו כאן כדי לשפר את חוויית ההנקה ולהשפיע באופן חיובי על אמהות מניקות ברחבי העולם. המוצרים שלנו ידועים בהנדסה המדויקת שלהם ובאמינותם. שמנו הולך לפנינו גם מבחינת האתוס העיצובי והפילוסופיה שלנו הדוגלת בפשטות, מעשיות וחדשנות.
אחרי ככלות הכל, בטיחות ואיכות בלתי מתפשרות נמצאות בלב לבה של עשייתנו.
חברת Hegen היא אמנם חברת הזנק במימון עצמי מוחלט, אך היא מגובה על-ידי חברת-אם שלה יותר מ-30 שנות ניסיון בייצור מוצרים עדכניים ביותר לאמהות ולתינוקות. באמצעות קשר זה, אנו מוודאים שכל תהליך הייצור מפוקח מקצה לקצה, כך שכל המוצרים מיוצרים באיכות הטובה ביותר ונתמכים על-ידי מומחי עיצוב וייצור ותיקים בתעשייה.

מאז השקתו בשנת 2015, המותג התרחב, ושואף להגיע ל-35 שווקים עד שנת 2020. בזכות פיתוח מתמשך להגדלת מבחר מוצרי ההנקה עטורי הפרסים שלנו, חברת Hegen נמצאת בדרך לחולל שינוי גדול בהנקה באמצעות הפתרון בר הקיימא שהיא מציעה לאמהות ברחבי העולם.
מטרתה של חברת Hegen היא לתמוך בהנקה, להעצים אמהות ולחגוג את החיים.