חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שאלות נפוצות

שאלות כלליות

הבקבוקים של Hegen מתאימים לרוב המחממים בעלי הצוואר הרחב מרוב המותגים המובילים. ליתר ביטחון, יש למדוד את הקוטר של הבקבוק הרלוונטי לצורך השוואה. בדרך כלל, הקוטר של בקבוקי Hegen הוא 7 ס”מ.

בקבוקי Hegen הם בעלי צורה “מרובעת רכה” בעלת ארבע פינות קטנות מעוגלות. העיצוב הארגונומי נועד להקל על התינוק/ת את האחיזה.

כן. בקבוקי Hegen  ניתנים לעיקור במכשיר עיקור חשמליים  במכשירי עיקור בקרניים אולטרה סגולות או במים רותחים. ליתר ביטחון, אנו ממליצים להמתין 15 דקות לפחות בין מחזורי העיקור. בקבוקי הפוליפנילסולפון שלנו עמידים בפני טמפרטורות הנעות בין -20°C ל-180°C. נא לבדוק שמכשיר העיקור אינו חורג מטמפרטורות אלו. להנחיות הניקוי והעיקור המלאות שלנו היכנסו לכאן

מוצרי Hegen העשויים מפוליפנילסולפון עונים על דרישותיו של מינהל המזון והתרופות האמריקאי למוצרים שבאים במגע עם מזון. החומר אושר רפואית על-ידי הארגון NSF. פוליפנילסולפון נמצא בשימוש נרחב בייצור מכשירים רפואיים הודות לחוזק הרב שלו ולעמידותו בפני טמפרטורות גבוהות. החומר משלב את היתרונות של זכוכית ופלסטיק; הוא נטול ביספינול.

אנו שמחים מאוד לשמוע את זה! תקנים בינלאומיים ממליצים להחליף פטמות מדי 3 חודשים ובקבוקים מדי 6 חודשים. בקבוקי Hegen עוצבו כך שיהיו עמידים לאורך זמן ויותאמו לצרכים השונים של הילדים הגדלים. ניתן להמשיך להשתמש בבקבוקים שלנו לאורך זמן ואפילו להפוך אותם לכוסות ככל שהילד/ה גדל/ה. ליתר ביטחון, אנו ממליצים להחליף את הפטמות מדי 3 חודשים או אם הופיעו סימנים של בלאי או קרע. כמו כן, אנו ממליצים להחליף את הבקבוק אם הופיעו עליו שריטות או שברים.

בקבוקי Hegen הנם בעלי פיה רחבה במיוחד וחלקים מעטים. בנוסף, לבקבוק שלנו אין תלמים, חתכים או פינות נסתרות, ולכן ניתן לנקות אותו במהירות וללא צורך במברשת בקבוקים, ובכך להימנע משריטות על הבקבוק. אולם, אם זהו רצונכם, ניתן להשתמש במברשת בקבוקים כדי לנקות בקבוק של Hegen. יש לזכור לנקות לא את הצדדים בלבד, אלא גם את בסיס הבקבוק.

כן, המיכלים שלנו לאחסון חלב אם כוללים אטם סיליקון שמבטיח שהמיכלים שלנו אכן אטומים.

חומרים יכולים להתכווץ ולהתרחב בטמפרטורות שונות. הניחו למיכלים לעמוד בטמפרטורת החדר לפני הפתיחה. אם אתם ממהרים, נסו לשפוך מים חמים/חמימים על המכסה כך שיתרחב מעט וישתחרר לפני הפתיחה.

כל הכיסויים/מכסים צריכים להתאים היטב ולהשמיע “קליק” בהיסגרם. נא עיינו בהנחיות שלעיל לגבי הרכבה נכונה של בקבוקי Hegen והשימוש בהם. אם הבעיה לא נפתרה, אנא צרו עמנו קשר בכתובת info@7steps.co.il ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע!

בקבוקי ההאכלה של Hegen והמיכלים לאחסון חלב אם אטומים מפני דליפות. אם בקבוקי ההאכלה או המיכלים דולפים, נא עיינו בהנחיות שלעיל לגבי הרכבה נכונה של הפטמה/אטם הסיליקון של Hegen. אם הבעיה לא נפתרה, אנא צרו עמנו קשר בכתובת info@7steps.co.il ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע!

אם אין זרימה מהפטמה, יש לעסות את הפטמה ואת פתח האוורור באמצעות האצבעות כדי לוודא שהם אינם חסומים. אם הבעיה לא נפתרה, נא צרו עמנו קשר בכתובת info@7steps.co.il ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע!

קניות

כן, יש צורך להירשם לפתיחת חשבון כדי לבצע את הקנייה הראשונה אצלנו. הדבר מקל על ביצוע הקניות הבאות ומאפשר לכם לעקוב אחר מצב ההזמנות. אם לא יצרתם חשבון, לחצו כאן כדי לפתוח חשבון עכשיו.

אנו מקבלים תשלום באמצעות כרטיסי האשראי המובילים: מאסטר-קארד, ויזה ודיינרס ובאמצעות pay pal 

בעמוד הסל (בפינה הימנית העליונה) יש להקליד את קוד ההנחה וללחוץ על “הוסף”.

על מנת לבטל הזמנה שאושרה/סופקה שלחו מייל לשירות הלקוחות. info@7steps.co.il

בוודאי, כל האביזרים נמצאים בחנות למכירה, אולם, במקרה ולא מצאתם את מבוקשתכם, נא ליצור עמנו קשר בכתובת info@7steps.co.il ואנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע.

אספקה

אנו זקוקים לעד שני ימי עבודה כדי לארוז ולשלוח את החבילה באמצעות השותף הלוגיסטי שלנו. זמן האספקה הינו 1-14 ימי עבודה, בהתאם לאופן המשלוח. את כל המוצרים הנרכשים אצלנו ניתן לקבל רק בתחומי ישראל, אזורי החלוקה מוגבלים וניתנים לשינוי מעת לעת בהתאם לשינויים של אזורי החלוקה של השותף הלוגיסטי שלנו. אנו עושים מאמצים להרחיב ככל הניתן את אזורי החלוקה.

הזמנות בישראל בלבד יסופקו בימי הפעילות ראשון עד חמישי, בין השעות 08:00 עד 17:00. נא לוודא שיש מישהו נוכח שיכול לקבל את המוצרים בשעות שנקבעו.

הזמנות ניתן לאסוף במשרדנו הראשי בימים שני-חמישי בין השעות 10:00-17:00, פרט לערבי חג,חגים.

כתובתנו:

7 סטפס בע”מ – Hegen Israel
אזור התעשיה בני דרום

בעת ההזמנה יש לסמן איסוף עצמי, שירות הלקוחות שלנו ייצור איתכם קשר כאשר ההזמנה מוכנה על מנת שתוכלו להגיע ולאסוף אותה, בדרך כלל עד 3 ימי עסקים.

לנוחיותכם, מצורף קישור ל-לוויז

כן, אנחנו יכולים. נא לציין את שם האורח במלון, מספר חדר ומספר טלפון ליצירת קשר. נא לוודא ששם המקבל תואם לשמו של האורח במלון וליידע את משרד הקבלה במלון.

במקרה של ניסיון מסירה כושל, תחויבו בתוספת תשלום עבור המשלוח.

לא, ניתן לבצע הזמנות למשלוח רק בתחומי מדינת ישראל בהתאם לתקנון ואזורי החלוקה.

הספק הלוגיסטי שלנו יעשה ככל האפשר לבצע תיאום מסירה מראש על מנת להימנע ממסירה חוזרת, אך במידה וההזמנה לא תימסר ותחזור אלינו, אנו נדאג ליצור קשר על מנת לתאם מסירה חוזרת בעלות נוספת.

ניתן לפנות אלינו בכתובת info@7steps.co.il ונציגנו יעשו ככל האפשר לסייע באיתור החבילה.

החלפה והחזרה

פריטים פגומים, ולא בשל בלאי רגיל כפי שיקבע על-ידי חברת Hegen ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן, ניתנים להחלפה, פריט תמורת פריט, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש ובאריזתם המקורית בלבד.

פריטים במבצע או במתנה, פריטים בעלי חלקים חסרים או חלקים פגומים ופריטים שנעשה בהם שימוש ו/או נפתחה אריזתם המקורית, אינם ניתנים להחלפה.

פריטים במבצע או במתנה, או פריטים בעלי חלקים חסרים או חלקים פגומים, אינם ניתנים להחלפה.

בתוך 14 יום לאחר הרכישה.

ניתן להגיע אל משרדנו בכתובת א.ת. בני דרום בימים שני-חמישי (10:00-17:00) (פרט לערבי חג וחגים) לצורך ביצוע ההחלפה ללא תוספת תשלום.

אנא צרו עמנו קשר בכתובת הדואר האלקטרוני info@7steps.co.il או בטלפון שמספרו 073-2554848 ואנו נעשה כל שביכולתנו לסייע!

תשלום

אנו מקבלים תשלום באמצעות כרטיסי האשראי המובילים: מאסטר-קארד, ויזה ודיינרס.

המחיר אשר מופיע לתשלום בסיום ההזמנה הינו סופי, חיובים נוספים עלולים לחול רק במידה ויהיו שינויים בהזמנה ו/או באזורי החלוקה, הכל בהתאם לתקנון ותנאי השימוש.